На період карантину здійснювалася навчально-виховна робота з учнями
в дистанційній формі та самоосвітня діяльність.
Працювала згідно індивідуального плану на період карантину.
В 3 класі навчається 13 учнів. Тісний зв'язок з учнями та батьками
здійснювався через Viber та в телефонному режимі. Щотижня, за роскладом
учні отримували завдання, та рекомендації до їх виконання.
Згідно плану кожного дня проводилося:
- моніторинг стану захворюваності учнів класу;
- індивідуальні консультації для батьків та учнів 3 класу в онлайн-режимі;
- перевірка виконаних завдань;
- підготовка до онлайн-консультацій в умовах навчання в дистанційній формі.
Усі завдання на період карантину було виставлено на шкільному сайті.Виконані
завдання учні фотографували та відправляли на перевірку вчителю у приватні
повідомлення, на електронну пошту чи Viber. Також учні проходили он-лайн
тестування на платформі «Мій клас».
Якщо діти тимчасово не мали доступу до інтернету, тоді завдання та щоденні
консультації надавалися дітям та батькам в телефонному режимі.
Зворотній зв'язок встановлено. Батьки надсилали фото письмових робіт дітей
у Viber та на шкільний сайт ліцею “Дистанційне навчання для батьків та учнів.”
Роботи перевіряла і виставляла оцінки в електронний журнал. А в кінці тижня
виставляла активність учнів у “Відомість активності учнів” на шкільному сайті.
Рекомендувала для перегляду онлайн-уроки учням 3 класу.
Створено інтерактивні завдання:
- тестування з читання;
- тести з української мови;
- проєкти з природознавства, я у світі;
- колаж з основ здоров'я “Що приносить мені радість”.
Під час карантину діти мали можливість працювати над власним розвитком.
Учням надавалися індивідуальні консультації у телефонному режимі з тем що
їх цікавили.
- Брали участь у позакласних заходах ліцею:“Техніка безпеки під час карантину”;
- “Війна в долі моєї родини”;
-
“День матері”;
-
“День вишиванки”;
-
“Дистанційне свято останнього дзвоника”.
Дистанційно була проведена бесіда “Правила поведінки під час літніх канікул.”
Систематично проводилася робота з батьками класу, адже від взаємозв'язку
та взаєморозуміння батьків на даний момент залежить результат навчання учнів.
Проводилися індивідуальні бесіди:
- як працювати в умовах карантину?;
-
наше дозвілля;
-
правила поведінки під час літніх канікул.
Батькам надсилала подяки за активну участь у навчальному процесі дітей.
Протягом даного періоду здійснювалася робота над самоосвітою.
Пройшла онлайн курс "Створення онлайнового освітнього середовища
під час карантинних заходів”, “Використання сервісу ZOOM для проведення
дистанційних занять”, “Використання онлайн-тестів у роботі з батьками.”
Постійно знайомилася методичними новинками в групах вчителів початкових класів,
зокрема “Вчителі Ізяславщини”, вивчала освітні платформи для роботи з дітьми
в умовах карантину, систематично опрацьовувала статті
на сайтах”НУШ”,”На Урок”,”EdEra ”,”Всеосвіта”.
зокрема “Вчителі Ізяславщини”, вивчала освітні платформи для роботи з дітьми
в умовах карантину, систематично опрацьовувала статті
на сайтах”НУШ”,”На Урок”,”EdEra ”,”Всеосвіта”.
Немає коментарів:
Дописати коментар